Chcesz w końcu dobrze zarabiać z copy i dojść do stabilnych zarobków? Chcesz przestać żyć od pierwszego do pierwszego?

Przyjdź na bezpłatne, 3-dniowe wyzwanie „Zbadaj. Znajdź. Zdobądź, czyli 3 kroki do klienta na copy”

Działam w branży od 5 lat, buduję markę i badam grupę docelową od 2 lat.

I…

Jeśli copywriterzy mają z czymś problem, to z klientami

Nie wiedzą:

🛑 gdzie ich szukać,

🛑 jak zdobyć zaufanie,

🛑 jak zagadać, żeby przekonać do współpracy,

🛑 jak inni to robią, że mają zleceń pod sufit.

W wielu przypadkach nie mają czasu, żeby ich szukać, bo są zakopani w robocie, w walce o przeżycie.

Rozwiązanie tego jednego problemu rozwiązuje wszystkie inne

Kiedy masz klientów:

👉 zyskujesz pewność siebie w negocjacjach, bo wiesz, że przyjdą następni,

👉 twoje portfolio, doświadczenie i umiejętności rosną,

👉 każdy kolejny klient czegoś Cię uczy,

👉 możesz wybierać, z którym klientem chcesz pracować, a z którym nie, zamiast brać wszystko jak leci,

👉 masz kasę na rozwój, wzrost kompetencji, co przekłada się na wzrost stawki,

👉 masz kasę na marketing, reklamy, 

👉 masz kasę, żeby coś zlecić, i zająć się tym, co lubisz,

👉 przestajesz żyć od pierwszego do pierwszego.

Jeśli wdrożysz te 3 rzeczy, znajdziesz drogę do klientów

W trakcie Wyzwania będziemy przechodzić w praktyczny sposób krok po kroku.

Po Wyzwaniu wyjdziesz z konkretnym planem, co masz zrobić, żeby zdobyć klienta, a nie z pustymi ogólnikami czy wskazówkami.

Harmonogram Wyzwania

Dzień 1. Gdzie jest najwięcej hajsu dla Ciebie?

Tego dnia:

  • powiem Ci, jakiej jednej rzeczy 80% copywriterów unika jak ognia🔥, której wszyscy nie znoszą, a która daje klientów,
  • jak znaleźć klientów, którzy mają kasę, bez bicia się o ochłapy na Facebooku czy Useme,
  • kto Ci zapłaci najwięcej i za co,
  • jak połączyć przyjemne z pożytecznym, czyli jak pisać za dobre pieniądze o tym, co lubisz.

Dzień 2. Gdzie jest klient z tym hajsem?

Tego dnia:

  • pokażę Ci, jak wyszukuję potencjalnych klientów,
  • jak sprawdzić, czy klient ma kasę,
  • jak zbadać rozmiar i potencjał konkurencji, żeby się przebić,
  • skąd przyszli moi najlepsi klienci i jak to powtórzyć,

Dzień 3. Jak podejść do klienta?

Tego dnia:

  • dowiesz się, jaka jedna rzecz przekona klienta do współpracy z Tobą, i jak ją zdobyć,
  • jak się do niego odezwać, żeby nie odebrał tego jako spam (nie, nie cold mailing),
  • jakie argumenty wykorzystać, żeby go przekonać,
  • pokażę Ci cały proces na przykładzie jednego z moich klientów – od pierwszego kontaktu do podpisania umowy.

Każde spotkanie na żywo będzie trwało ok. 1,5h.

W pierwsze 2 dni nie będzie typowej dla webinarów sprzedaży

Segment sprzedażowy będzie ostatniego dnia.

Jak to się odbędzie?

Krok 1. Wypełnij ten formularz

Krok 2. Potwierdź Udział na mailu

image -

Krok 3. Dołącz do grupy na FB

image 2 -

Prowadzący

STUDIOLR -

Nazywam się Daniel Bartosiewicz.

Możesz mnie kojarzyć z podcastu „D.B.E.S.T., czyli podcastu dla copywriterów, którzy chcą zarabiać więcej hajsu„.

Podjąłem straceńczą misję poprawy rynku copywriterskiego w Polsce i podniesienia zarobków copywriterów przez edukację.

Po 5 latach w branży nie boję się powiedzieć, że zarabiam nieźle. Chcę tego samego dla Ciebie.

Warto być we wszystkie 3 dni na żywo, bo będzie prezent

Nie chcę zdradzać szczegółów, ale będzie miał wartość ok. 300 zł.

FAQ

Czy będzie nagranie z wyzwania?

Tak, do 24 godzin po wyzwaniu nagrania zostaną w grupie. Potem je usunę.

Dlaczego Facebook?

Technicznie jest mi to dość łatwo ogarnąć. Poza tym buduję podwaliny pod forum copywriterskie. Grupa na FB jest do tego najłatwiejsza. Przy dołączaniu do grupy są pytania, które pomogą mi rozwijać system wsparcia i edukacji dla copywriterów. Ludzie w grupie zostaną po live’ach – na YT sobie pójdą. Grupa to też dobra opcja pod remarketing FB Ads (podpatrzyłem u konkurentów 😜).

Czy będzie coś oprócz Facebooka?

W tym przypadku – nie. Może w przyszłości, zobaczymy.

Ile potrwa wyzwanie?

W ciągu 3 dni spotykamy się na żywo na ok. 1,5h. Najpierw będzie część merytoryczno-praktyczna, potem Q&A.

Czy trzeba być we wszystkie 3 dni?

Nie. Jeśli nie możesz być w któryś dzień albo wcale, jest opcja, żeby obejrzeć wyzwanie z odtworzenia.