Siema, Uselettariuszu 😀! 

Poniżej znajdziesz wszystkie edycje Uselettera od początków jego istnienia. 

Useletter 18.01.2023.

Dzisiaj zapowiedź mojego pierwszego webinaru i zwyciężca planera. –> Link.

 

Useletter 11.01.2023.

Dzisiaj „pieprzona strona”, AI w copywritingu i ekspert 100k/mies, ale nie znaków. –> Link.

 

Useletter 04.01.2023.

Useletter wraca po przerwie. Bez zmian, poziom użyteczności ten sam.  –> Link.

 

Życzenia świąteczne

Uselettera nie ma do końca roku, ale pamiętam o Tobie. –> Link.

 

Useletter 30.11.2022.

Dzisiaj będzie krótko, bo czeka nas dłuższa przerwa. –> Link.

 

Useletter 23.11.2022.

Dzisiaj miałem dać Ci odpocząć, ale zamiast tego jest niespodzianka –> Link.

 

Useletter 16.11.2022.

Dzisiaj pierwszy raz serio chcę Cię o coś prosić. –> Link.

 

 

 

Useletter 09.11.2022.

Dzisiaj przygotowania na kryzys, badania i dlaczego klient nie chce płacić więcej?. –> Link.

Useletter 02.11.2022.

Dzisiaj stażysta, konkret v. 2 i pozycjonowanie, ale nie SEO. –> Link.

Useletter 26.10.2022.

Dzisiaj poszukiwania jednorożca i sekret produktywności, który odkryła moja kobita. –> Link.

Useletter 19.10.2022.

Dziś odpalam Archiwum Uselettera i mam ciekawy artykuł o płci na zakupach. –> Link.

Useletter 12.10.2022.

Dzisiaj cenowy korkociąg śmierci, guest posting i paradoksalny shortip. –> Link.

Useletter 05.10.2022.

Dzisiaj mam dla Ciebie smutną wiadomość i dwa shortipy –> Link

Useletter 28.09.2022.

Dzisiaj niekwestionowany argument, mgła mózgowa i dotrzymana obietnica –> Link

Useletter 21.09.2022.

Dzisiaj szkolny błąd i 3 webinary, w tym jeden o sztucznej inteligencji. –> Link

 

Useletter 14.09.2022.

Dzisiaj jestem zmęczony, odkryłem generator AI i wyjaśniam konkret. –> Link

Useletter 07.09.2022.

Dzisiaj o fotowoltaice, neurocopywritingu i copywriterach po studiach za 10 zł/1000zzs. –> Link

Useletter 31.08.2022.

Dzisiaj rozdziewiczamy Internetowe Portfolio i mam dla Ciebie Deser –> Link

Useletter 24.08.2022.

Dzisiaj jest grubo, bo i dużo się działo. –> Link

Useletter 17.08.2022.

Dzisiaj miał być pierwszy mail sprzedażowy. Ale nie ma. –> Link

Useletter 10.08.2022.

Dzisiaj dyplomacja, automatyzacja, dwa Shortipy i wątki na Twitterze. –> Link

Useletter 03.08.2022.

Dzisiaj dyplomacja, automatyzacja, dwa Shortipy i wątki na Twitterze. –> Link

Useletter 27.07.2022.

Wysyłam Ci pierwszy, dziewiczy mail z Uselettera –> Link

Szukasz czegoś konkretnego?

Nagrania
Artykuły

Chcesz wrócić do jakiegoś nagrania? A może chcesz przejrzeć te, których nie udało Ci się obejrzeć? 

12.10.2022

Webinar Semstorm „Jak tworzyć opisy usług”

Webinar Verseo „Darmowy Audyt SEO”

(trzeba się zarejestrować)

Nagrania DevaGroup ze spotkań „Porozmawiajmy o marketingu”

27.02.2022

webinar Senuto na temat semantycznego SEO

Nagranie pani Joanny Wryczy-Bekier z Online Marketing Day

webinar Contadu na temat tworzenia artykułów eksperckich.

(trzeba się zarejestrować)

Jutro będzie webinar Surfera “Writing Content That Ranks High [Week 2]

Webinar Senuto. (Dużo wiedzy technicznej i specjalistycznego słownictwa, ale warto się zagłębić.)

Webinar Condadu

Webinar o memach w marketingu

Nagranie Webinaru Sempai

17.08.2022

Paweł “Zgred” Gontarek o SEO i SEM oraz copywritingu w podcaście Nowy Marketing

Odcinek o prawach autorskich

Deva Group pt. “Pomówmy o marketingu”

 X Summit, konferencja poświęcona doświadczeniom użytkownika w Internecie.

31.08.2022

Prezentacja Damiana Sałkowskiego na I <3 Marketing

Semstorm o tym, jak pisać artykuły gościnne, blogowe i eksperckie

Webinar PushPushGo z Arturem Pajkertem. Bezpieczeństwo stron w sieci

Webinar z dr Tomaszem Piekotem o prostym języku

Webinar Online Marketing Day “Jak dobierać słowa kluczowe”

Nagranie webinaru o tekstach newsowych

Nagranie webinaru o bezpieczeństwie własnej strony internetowej

Wywiad z dr Tomaszem Piekotem o prostym języku

webinar Semstorm o doborze słów kluczowych 

Webinar Marty Idczak

12.10.2022.​

Nagranie Webinaru Semstorm „Jak tworzyć opisy usług”

Webinar dla osób działających online

Nagranie Webinaru Verseo o audycie SEO za darmo

Nagrania ze spotkań DevaGroup „Pomówmy o marketingu

konferencja I ❤ Marketing

19.10.2022

Sekrety e-mail marketingu z Maćkiem Aniserowiczem

Matt Diggity pokazuje, jak się wybić wysoko w Google bez pozyskiwania linków

Webinar u Bartka Popiela o budowaniu kampanii sprzedażowej

26.10.2022.

Jak pisać artykuły, żeby wskoczyć na 1. miejsce w Google

Film Maćka Wieczorka, który zmienia myślenie 

02.11.2022

Treści w SEO – dlaczego są ważne? (Milena Majchrzak, SEMCast)

SEO dla początkujących

 
 

.

Ta zakładka zawiera wszystkie ciekawe artykuły, jakie polecałem Ci do przeczytania w Useletterze. 

12.10.2022

Guest posting – czym jest i po co pisać artykuły gościnne?

“Cenowy korkociąg śmierci”, czyli jak Allegro zarabia na ludziach

Afiliacja w social mediach

Rekomendacje UOKiK dla influencerów

05.10.2022

Shortipy
Memy

12.10.2022 – Przypnij sobie jedną czynność do innej

W tamten piątek byłem na spotkaniu integracyjnym naszej grupy Krav Magi. Przyszedł ziomek, który od dawna nie chodzi na treningi. Mówię do niego:

– Schudłeś!

A on na to:

– A ty za to urosłeś – i pokazuje na moje włosy.

Fakt. Zaczynam wyglądać jak późny Jack Nicholson przechodzący we Fryderyka Szopena. Jeszcze trochę i mama narzeczonej jak zobaczy mnie na wideo, zacznie się dopominać, żebym poszedł do fryzjera, i zazwyczaj to był sygnał, żeby coś z tym zrobić.

Paskudne przyzwyczajenie z pracy zdalnej.

Któregoś dnia usiadłem i pomyślałem, że tak dalej być nie może. Za jakiś czas zechcę nagrywać materiały wideo, umawiać się na wideocalle, może nawet przeproszę się z kręceniem rolek.

Ale jak się pokażę z takimi kudłami?

Siadłem i myślałem – jak pokonać najpotężniejszą wymówkę naszych czasów, czyli “nie mam czasu”.

I wymyśliłem. Co dwa miesiące oddaję krew. Wtedy mam dzień wolny od pracy (za pandemii nawet dwa). I nie ma, że nie mam czasu. Prosto z Centrum Krwiodawstwa – do fryzjera. Nawet umówię sobie wizytę, żeby był podwójny bat.

W poniedziałek 17.10 idę oddać krew i zaraz potem do fryzjera.

Pomyśl o tym teraz, , co powtarzasz sobie, że musisz zacząć robić. Ruszać się? Jeść więcej błonnika? Pić więcej wody? Czytać więcej wartościowych artykułów? Następnie pomyśl o czynności, którą i tak robisz w regularnych odstępach.

Np. “Muszę zacząć porządkować skrzynkę mailową”.

Świetnie! Co tydzień o 18:00 przychodzi do Ciebie Useletter. Powiedz sobie tak: “Po przeczytaniu Uselettera, porządkuję skrzynkę mailową”.

Albo przed, Twój wybór 🙂

Chcesz wrócić do jakiegoś nagrania? A może chcesz przejrzeć te, których nie udało Ci się obejrzeć?

Szukasz mema, który mignął Ci w Useletterze, bo chcesz komuś pokazać? Znajdziesz go tutaj.

batman uderzający robina w twarz
-
FidSBHBlFHksYqGSw7LgE1nC88CWjc3hGSonudw9 -
iS8E1h6Ii6IbJJr8XdHTEVGYL9cDogDUraKzQXdc -
Tweet Dakota Robertsona
h2hV8lQZFED0OdOGpgs4Dzb6qwhZQQVRd4NJWmaR -
Mem. Kiedy wiesz, że Twitter to dno i 2 metry mułu, ale można znaleźć ciekawe wątki o copywritingu.
-
Mem. Kiedy robisz dla kolegi.
Mem, gdy wyślesz tekst.
Mem. Pisać się musisz nauczyć, Danielu.
Mem. Copywriter, który wziął kasę i uciekł, klient piszący posta na fb, który zesra mu reputację na zawsze.
Mem. Kiedy klient nie wie, czego chce i podaje sprzeczne odpowiedzi na Twoje pytania.
Mem. Fotowoltaika, Daniel, fotowoltaika.
L9cuqojTJRgNhJi0uL1vP0renrLGEtpxOvAjGwOL -
Mem — jak chcesz, coś mi powiedzieć to mów tak, żebym zrozumiał.
Mem — świat, gdyby ludzie, umieli przyznawać się do błędu.
Kiedy Daniel weźmie w końcu kasę z góry za zlecenie.
Kiedy firma marzeń odrzuca Cię w rekrutacji, ale mówi, że dobrze piszesz.
Mem — Zleceniodawcy, zlecają teksty na gc po 1000 zzs. "Jebani Copywriterzy"
y1NoKPlHHhAN76mHXRfuwXlHopCl74TLqRbof9LT -
lYbfEIVYhZC2LkX4MgHLAiU6UpCWB7rcA9NWfGZz -
-
Mem — Kiedy nałożę sobie, nie wiadomo ile roboty, a potem nie dowiozę.
Mem — Portfolio copywritera z 10% jego twórczości. 90% gniotów, które klienci odesłali do poprawki.
Artykuły
Nagrania
Shortipy
Memy
Artykuły

Ta zakładka zawiera wszystkie ciekawe artykuły, jakie polecałem Ci do przeczytania w Useletterze.

Jak pisać intro?

Jak się odkopać po urlopie?

 

 

Nagrania

Chcesz wrócić do jakiegoś nagrania? A może chcesz przejrzeć te, których nie udało Ci się obejrzeć? 

12.10.2022

Webinar Semstorm „Jak tworzyć opisy usług”

Webinar Verseo „Darmowy Audyt SEO”

(trzeba się zarejestrować)

Nagrania DevaGroup ze spotkań „Porozmawiajmy o marketingu”

27.02.2022

webinar Senuto na temat semantycznego SEO

Nagranie pani Joanny Wryczy-Bekier z Online Marketing Day

webinar Contadu na temat tworzenia artykułów eksperckich.

(trzeba się zarejestrować)

Jutro będzie webinar Surfera “Writing Content That Ranks High [Week 2]

Webinar Senuto. (Dużo wiedzy technicznej i specjalistycznego słownictwa, ale warto się zagłębić.)

Webinar Condadu

Webinar o memach w marketingu

Nagranie Webinaru Sempai

17.08.2022

Paweł “Zgred” Gontarek o SEO i SEM oraz copywritingu w podcaście Nowy Marketing

Odcinek o prawach autorskich

Deva Group pt. “Pomówmy o marketingu”

 X Summit, konferencja poświęcona doświadczeniom użytkownika w Internecie.

31.08.2022

Prezentacja Damiana Sałkowskiego na I <3 Marketing

Semstorm o tym, jak pisać artykuły gościnne, blogowe i eksperckie

Webinar PushPushGo z Arturem Pajkertem. Bezpieczeństwo stron w sieci

Webinar z dr Tomaszem Piekotem o prostym języku

Webinar Online Marketing Day “Jak dobierać słowa kluczowe”

Nagranie webinaru o tekstach newsowych

Nagranie webinaru o bezpieczeństwie własnej strony internetowej

Wywiad z dr Tomaszem Piekotem o prostym języku

webinar Semstorm o doborze słów kluczowych 

Webinar Marty Idczak

12.10.2022.​

Nagranie Webinaru Semstorm „Jak tworzyć opisy usług”

Webinar dla osób działających online

Nagranie Webinaru Verseo o audycie SEO za darmo

Nagrania ze spotkań DevaGroup „Pomówmy o marketingu

konferencja I ❤ Marketing

19.10.2022

Sekrety e-mail marketingu z Maćkiem Aniserowiczem

Matt Diggity pokazuje, jak się wybić wysoko w Google bez pozyskiwania linków

Webinar u Bartka Popiela o budowaniu kampanii sprzedażowej

26.10.2022.

Jak pisać artykuły, żeby wskoczyć na 1. miejsce w Google

Film Maćka Wieczorka, który zmienia myślenie 

02.11.2022

Treści w SEO – dlaczego są ważne? (Milena Majchrzak, SEMCast)

(Step-by-Step) GuideSEO dla początkujących 

09.11.2022

4 zmiany w marketingu nieruchomości

SEO w E-commerce

Organizacja czasu pracy w firmie i w życiu prywatnym

Nagrania z SEO Poland (Płatne)

Wideo z organizatorem SEO Poland, Grzegorzem Strzelcem

Webinar SEMSTORM: Jak pisać teksty SEO w 2023 roku

Pisanie treści SEO: 3 narzędzia, które musisz znać | Webinar

Webinar z testem narzędzi do tworzenia treści AI

23.11.2022

Webinar o budowaniu landig page’a, który konwertuje

Budowanie relacji z klientem w branży SEO (możesz z tego wyciągnąć coś dla siebie)

30.11.2022

 

 
 
 

.

Shortipy

12.10.2022 – Przypnij sobie jedną czynność do innej

W tamten piątek byłem na spotkaniu integracyjnym naszej grupy Krav Magi. Przyszedł ziomek, który od dawna nie chodzi na treningi. Mówię do niego:

– Schudłeś!

A on na to:

– A ty za to urosłeś – i pokazuje na moje włosy.

Fakt. Zaczynam wyglądać jak późny Jack Nicholson przechodzący we Fryderyka Szopena. Jeszcze trochę i mama narzeczonej jak zobaczy mnie na wideo, zacznie się dopominać, żebym poszedł do fryzjera, i zazwyczaj to był sygnał, żeby coś z tym zrobić.

Paskudne przyzwyczajenie z pracy zdalnej.

Któregoś dnia usiadłem i pomyślałem, że tak dalej być nie może. Za jakiś czas zechcę nagrywać materiały wideo, umawiać się na wideocalle, może nawet przeproszę się z kręceniem rolek.

Ale jak się pokażę z takimi kudłami?

Siadłem i myślałem – jak pokonać najpotężniejszą wymówkę naszych czasów, czyli “nie mam czasu”.

I wymyśliłem. Co dwa miesiące oddaję krew. Wtedy mam dzień wolny od pracy (za pandemii nawet dwa). I nie ma, że nie mam czasu. Prosto z Centrum Krwiodawstwa – do fryzjera. Nawet umówię sobie wizytę, żeby był podwójny bat.

W poniedziałek 17.10 idę oddać krew i zaraz potem do fryzjera.

Pomyśl o tym teraz, , co powtarzasz sobie, że musisz zacząć robić. Ruszać się? Jeść więcej błonnika? Pić więcej wody? Czytać więcej wartościowych artykułów? Następnie pomyśl o czynności, którą i tak robisz w regularnych odstępach.

Np. “Muszę zacząć porządkować skrzynkę mailową”.

Świetnie! Co tydzień o 18:00 przychodzi do Ciebie Useletter. Powiedz sobie tak: “Po przeczytaniu Uselettera, porządkuję skrzynkę mailową”.

Albo przed, Twój wybór 🙂

Chcesz wrócić do jakiegoś nagrania? A może chcesz przejrzeć te, których nie udało Ci się obejrzeć?

Memy

Mem — Kiedy dowiadujesz się, że możesz płacić o połowę zusu mniej.That's what she saidMem — Kiedy masz biurko do skręcenia, a nie masz wkrętarki.Mem - Copywriter w Black Friday. Mem - Kiedy coś kupisz, a niedługo potem jest promocja.Mem — Kiedy rusza black week, ale wyłapiesz ciekawą promkę.batman uderzający robina w twarz sNuFANSnBkOau8ypdXVLFsXoWZxAJUpM7Et33lyc - FidSBHBlFHksYqGSw7LgE1nC88CWjc3hGSonudw9 - iS8E1h6Ii6IbJJr8XdHTEVGYL9cDogDUraKzQXdc - Tweet Dakota Robertsona h2hV8lQZFED0OdOGpgs4Dzb6qwhZQQVRd4NJWmaR - Mem. Kiedy wiesz, że Twitter to dno i 2 metry mułu, ale można znaleźć ciekawe wątki o copywritingu. 5r8PMtbBFObGWDBhcfZCEmB8rVnPkJNjpxbnvd5F - Mem. Kiedy robisz dla kolegi. Mem, gdy wyślesz tekst. Mem. Pisać się musisz nauczyć, Danielu. Mem. Copywriter, który wziął kasę i uciekł, klient piszący posta na fb, który zesra mu reputację na zawsze. Mem. Kiedy klient nie wie, czego chce i podaje sprzeczne odpowiedzi na Twoje pytania. Mem. Fotowoltaika, Daniel, fotowoltaika. L9cuqojTJRgNhJi0uL1vP0renrLGEtpxOvAjGwOL - Mem — jak chcesz, coś mi powiedzieć to mów tak, żebym zrozumiał. Mem — świat, gdyby ludzie, umieli przyznawać się do błędu. Kiedy Daniel weźmie w końcu kasę z góry za zlecenie. Kiedy firma marzeń odrzuca Cię w rekrutacji, ale mówi, że dobrze piszesz. Mem — Zleceniodawcy, zlecają teksty na gc po 1000 zzs. "Jebani Copywriterzy" y1NoKPlHHhAN76mHXRfuwXlHopCl74TLqRbof9LT - lYbfEIVYhZC2LkX4MgHLAiU6UpCWB7rcA9NWfGZz - q8eYGGCkvR5YYjhXeTPyXdZb7zxWn0pUSrtmYeQo - Mem — Kiedy nałożę sobie, nie wiadomo ile roboty, a potem nie dowiozę. Mem — Portfolio copywritera z 10% jego twórczości. 90% gniotów, które klienci odesłali do poprawki.Treść Zakładki