Poprowadzę Cię przez proces pozyskiwania klientów krok po kroku

Gratuluję decyzji o chęci udziału w mentoringu

Pewnie masz duszę na ramieniu. 1997 zł to kupa kasy. Wielu copywriterów w Polsce w miesiąc tyle nie przytula.

W kursie nie wszystko mogę przekazać

W trakcie kursu pojawiają się pytania, na które nie mogę odpowiedzieć od razu.

W kursie mogę próbować przekazać motywację, ale też mam do tego ograniczone zasoby i możliwości.

W mentoringu mogę zadbać o to, żeby każdy kursant miał efekty.

Znajdziesz się w grupie osób, które obdarzyły mnie największym zaufaniem

Bezpłatny kurs zarabiania hajsu to jedno. Zerowa inwestycja emocjonalna.

Ale blisko 2000 zł za mentoring? To jest poważna decyzja. I ogrom zaufania.

Mentoring to grubsza sprawa, dlatego nie kupisz go „z ulicy”

Po pierwsze, to jest dużo więcej niż 500 czy 600 zł. I dlatego masz więcej wątpliwości, niż przy zakupie kursu. Podczas rozmowy wstępnej będę chciał je rozwiać.

Po drugie, mentoring to nie przedszkole. W trakcie rozmowy muszę się upewnić, że będziesz wdrażać to, co jest do wdrożenia. Jeśli będziesz oczekiwać, że zrobię coś za Ciebie, to nie jest ten moment.

Po trzecie, możesz nie mieć podstaw np. warsztatu copywriterskiego. Nie wyślę Cię w bój o lukratywne zlecenia, wiedząc, że ich nie udźwigniesz. To za duża odpowiedzialność i dla Ciebie, i dla mnie.

Pamiętam jak szedłem pierwszy raz na krav magę, trafiłem do grupy zaawansowanej. Miałem wykonywać trudne sekwencje, nie umiejąc wyprowadzić poprawnie ciosu. Cofnęli mnie do początkujących. To było przykre, ale z drugiej strony po co się męczyć, skoro ewidentnie nie nadążam?

Po czwarte, możesz mieć do przepracowania różne tematy, co do których nie mam kompetencji. My tu będziemy pruć samochodem, a Ty będziesz mieć wciśnięty hamulec. W tej sposób nigdzie nie dojedziemy i zatrzemy silnik.

Mając to na uwadze, umów się na rozmowę w dogodnym terminie.

Ważne!

Zapisy na rozmowy wstępne są do 10 sierpnia, ale sama rozmowa wstępna może być po 10 sierpnia.

Przed rozmową przygotuj:

  • informacje o Twoich klientach,
  • informacje o specjalizacji, doświadczeniu, hobby i treściach, jakie chcesz pisać,
  • profil klienta idealnego, czyli mniej więcej z kim chcesz współpracować,
  • ile chcesz zarabiać i ile chcesz pracować,
  • listę największych problemów, jakie masz z copywritingiem,
  • cele życiowe jakie chcesz osiągnąć poprzez copywriting,
  • Twoje oczekiwania względem tego mentoringu.

W trakcie rozmowy dam Ci znać, czy ten mentoring w tym momencie jest dla Ciebie.

W najlepszym razie znajdziesz się na pokładzie.

W najgorszym – dostaniesz konsultację za darmolca 😁.

Nic nie tracisz.

Jak będzie wyglądał mentoring?

Prawdę mówiąc – nie wiem.

Mam pewne założenia i teraz Ci je przedstawię.

  • 2 grupowe live’y w miesiącu – podczas spotkań będziemy w praktyczny sposób omawiać 6 podstawowych zagadnień w copywritingu,
  • 2 sesje Q&A – grupa zbierze pytania i będziemy je wspólnie omawiać,
  • 2 konsultacje ze mną 1 na 1 – możesz je sobie rozbić na 4 po 30 minut, albo 8 po 15 minut,
  • nielimitowany feedback do tekstów,
  • pomoc przy wycenie pracy,
  • pomoc przy podejściu do klienta,
  • i najważniejsze:

Relację

Znasz mnie. Kręcę się po świecie marketingu. Znam wiele osób. Wiele osób zna mnie. Wiele z tych osób zna mnie z tego, że znam copywriterów praktycznie z każdej branży.

Tu jest wiadomość od szefowej sporej firmy ds. HR.

Mentoring dla copywriterów

Zgadnij – kogo polecę w pierwszej kolejności? Jeśli znasz się na FMCG, to Ciebie. Bez wahania.

Ale Ty będziesz współtworzyć ten mentoring

Umów się na rozmowę wstępną. W jej trakcie omówimy:

  • Twoje motywacje do wejścia do mentoringu,
  • Twoje cele, którym będę mógł sprostać,
  • Twoje zasoby, które masz, i które możesz wykorzystać,

Dostosuję program pod Ciebie.

W trakcie tej rozmowy dodatkowo sprawdzę:

  • czy mentoring jest dla Ciebie dobrym rozwiązaniem w tej chwili – jak to się mówi, zanim zaczniesz biegać, naucz się chodzić,
  • czy masz dostatecznie silną motywację, żeby pracować i wdrażać,
  • czy masz do przepracowania tematy w głowie, którym nie sprostam, bo nie jestem psychoterapeutą.

Mentoring jest dla Ciebie. Ja jestem dla Ciebie

Nie będzie tak, że płacisz 2000 zł, i jedziemy z tematami jak w szkole. A jak nie dajesz rady, to:

  • albo popracujesz w domu z rodzicami,
  • albo korki,
  • albo pała i nie zdasz.

Może się okazać, że grupowe live’y nie zdają egzaminu, i powinienem dodać więcej spotkań 1 na 1.

Albo że tematy live’ów trzeba ułożyć w innej kolejności.

Albo że grupowe spotkania w ogóle są na nic, bo uczestnicy boją się przyjść, odezwać i wyjść na niekompetentnego.

Albo że zrobimy sobie grupy mastermindowe. Brałem udział, fajną robotę to robi.

W trakcie całego mentoringu przekażę wiedzę, motywację i swoje serce, a w zamian będę zbierał feedback i usprawniał program.

Więc de facto możesz skroić ten mentoring pod siebie.

Co osiągniesz w trakcie mentoringu?

Docelowo:

  • zyskasz pewność siebie, wiarę w siebie,
  • nauczysz się realnie i racjonalnie wyceniać swoje usługi,
  • przestaniesz się bać klienta, wyceny, a także rozmów na żywo czy publikowania treści,
  • będziesz mieć narzędzia pozwalające na znalezienie klienta w dowolnej branży,
  • będziesz wiedzieć, jak do tego klienta dotrzeć, żeby mu się pokazać z dobrej strony, a nie wpaść do spamu,
  • przepracujesz wiele kwestii mentalnych i ograniczających przekonań na temat copywritingu, hajsu, pracy, siebie, treści i sprzedaży,
  • spędzisz ze mną kilkadziesiąt godzin.