E-book leprzy tekst

Odbierz w przedsprzedaży
e-booka, który w 52 minuty podniesie jakość Twoich treści i pozwoli pokonać sztuczną inteligencję

Okładka e-booka-min

A jeśli nie, to wiedz, że:

wiem, dlaczego tu jesteś

  • Pracujesz jako copywriter, ale chcesz to rzucić, bo sytuacja na rynku jest ciężka.
  • Zarabiasz przeciętnie czy wręcz kiepsko.
  • Walczysz o zlecenia z ludźmi, którzy są skłonni napisać wszystko na każdy temat.
  • Zleceniodawcy mają wymagania z kosmosu przy stawce jak za paczkę chipsów.
  • Martwisz się, że AI zabierze Ci pracę.

I masz rację, że się martwisz, bo sztuczna inteligencja zabierze Ci pracę. A tylko od Ciebie zależy, kiedy to się stanie.

Walka ceną o zlecenia ma swój kres, bo taniej niż AI się nie da. A Ci ludzie, którzy dzisiaj piszą najtaniej, najczęściej używają właśnie AI. Już dziś można znaleźć zlecenia na Goodcontent na teksty z AI za 1,34 zł za 1000 znaków.

Co robić w takiej sytuacji? Nie ma rady. Trzeba nauczyć się pisać lepiej niż sztuczna inteligencja.

Na początku swojej ścieżki copywritera nie wiesz, co robić

Copywriter to świetna praca, ale nie wiesz:

  • Czy będziesz w stanie się z tego utrzymać?
  • Czy jest jakaś przyszłość w tym zawodzie?
  • Ile zarobisz w przyszłym miesiącu i czy w ogóle?
  • Czy jutro klient nie wymieni Cię na AI?

Zadajesz sobie pytanie:

Czy moje teksty są tak dobre, jak być powinny?

Zastanawiasz się nad tym?

Czy Ty też:

  • Błądzisz po omacku?
  • Piszesz na czuja?
  • Nie wiesz, co robisz źle, a co nie?
  • Chcesz pisać lepiej, ale nie wiesz, skąd czerpać informacje?
  • Chcesz poprawić swój warsztat i szukasz sprawdzonego sposobu?
  • Klient odsyła teksty poorane poprawkami i marudzi?

Niepewność jest straszna. Brak punktu odniesienia i feedbacku niszczy psychicznie. Dochodzisz do momentu, w którym boisz się podjąć zlecenia, bo nie wiesz, czy tym razem będzie dobrze.

Sztuczna inteligencja po kawałku odbiera Ci pracę

Dostrzegłem to zagrożenie już rok temu.

Nie znam się na algorytmach, programowaniu, uczeniu maszynowym, ale wiedziałem, że coś jest na rzeczy. Rok temu AI przypominała raczkującego bobasa. Niby pomyka, ale to jeszce nie jest to.

Dzisiaj AI jest już żwawo biegającym 9-letnim dzieckiem. Dosłownie.

Ai jest 9-letnim dzieckiem

Tylko czekać, aż sztuczna inteligencja będzie dorosłym człowiekiem, i pójdzie do pracy.

Ale mam dla Ciebie dobrą wiadomość – sztuczną inteligencję da się pokonać!

Ba! Jak dobrze to rozegrasz, to AI będzie pracować dla Ciebie!

Ale jest jedno „ale”.

Wysokiej jakości tekst to absolutny must-have

Jakość tekstu to fundament copywritera.

Kiedy stawiasz dom, możesz mieć gładkie ściany, dach jak dzieło sztuki włoskiego malarza i posadzki tak równe, że można do nich regulować poziomice. Możesz do niego kupić solidne meble, nowoczesne, energooszczędne sprzęty AGD i telewizor tak wielki, że zajmie całą ścianę.

Ale jeśli zaniedbasz fundamenty, to dom runie.

Tak samo w copywritingu. Możesz mieć doskonałą obsługę, świetną gadkę, imponujące portfolio, rekomendacje od prezydenta, ale jeśli oddasz klientowi słaby tekst, to leżysz.

W swojej pracy nie tylko piszę, ale też zlecam. Oprócz tego przyjmuję artykuły na Internetowe Portfolio i widzę te same proste błędy, których w łatwy sposób można uniknąć.

Część bierze się z niewiedzy. Część z lenistwa lub osiadania na laurach. Część z braku konstruktywnego feedbacku i świadomości, że można inaczej, lepiej.

Możesz w krótkim czasie podnieść jakość swoich treści

Nie potrzebujesz kursu, który kosztuje 1500 zł, trwa 20 godzin i będziesz go oglądać po kawałku przez dwa tygodnie.

Ty potrzebujesz rozwiązania teraz. Już!

I tym rozwiązaniem jest mój e-book.

E-book mockup

Co znajdziesz w środku?

E-book będzie zawierał konkretne porady i odpowiedzi na pytania:

  • Co jest celem tekstu?
  • Jak sformatować tekst, żeby dobrze się go czytało?
  • Jaka powinna być prawidłowa struktura tekstu przyjazna czytelnikowi i algorytmom?
  • Jak wpleść opowieść nawet w nudny z pozoru tekst?
  • Jakich słów używać, a jakich nie?
  • Jak pisać lepiej niż AI?
  • Jakie prawa rządzą Internetem, bez znajomości których wyłożysz się ze swoim tekstem?

Lepsze treści już w mniej niż godzinę

Jak to policzyłem? Ten e-book będzie mieć ok. 80 000 znaków ze spacjami, czyli w przybliżeniu 13 000 słów. Człowiek statystycznie czyta 250 słów na minutę, co daje mniej więcej 52 minuty na przeczytanie całości.

Jeśli czytasz szybciej, uwiniesz się w jeszcze krótszym czasie.

Wyobraź to sobie, jak piękne byłoby Twoje życie i praca jako copywriter, gdyby Twoje teksty drastycznie zyskały na jakości

  • piszesz teksty, które klienci chwalą, i przychodzą po więcej, a po wszystkim polecają znajomym,
  • zamiast odrzuconych tekstów, masz konstruktywny feedback,
  • słowa same układają się w płynną całość,
  • bez trudu pokonujesz konkurencję w walce o zlecenia i walczysz coraz mniej, bo klienci przychodzą z rekomendacji,
  • artykuły wychodzą w Google wyżej, niż dotychczas, a klienci to widzą i doceniają,
  • tworzysz treści, którym AI nie jest godne kropek lizać,
  • wiesz tyle, że możesz zacząć uczyć innych, a oni Ci za to dziękują,
  • w końcu zaczynasz zarabiać przyzwoitą kasę z copywritingu,
  • możesz pracować mniej, bo zarabiasz więcej w przeliczeniu na godzinę.

Skąd wiem, że tak będzie?

Bo ja przeszedłem tę drogę. Zajęło mi to 4 lata.

Ty możesz to mieć w niecałą godzinę.

Kim jestem i dlaczego Ci pomogę?

Daniel Bartosiewicz internetowe portfolio

Nazywam się Daniel Bartosiewicz i zajmuję się pisaniem pieniędzy.

Tworzę treści do Internetu od 2019 r. Moje artykuły zobaczysz w top 5 na wiele fraz kluczowych.

Pisałem dla takich firm jak Benchmark, Surfshark, Komputronik, Rankomat czy Zdrowa Zupa.

W 2022 r. zwiększyłem swoje zarobki z copywritingu o 450%.

Od 2022 r. na blogu Internetowe Portfolio poprzez materiały edukacyjne pomagam początkującym copywriterom odnaleźć się w tej trudnej branży. Czemu to robię? Wkurza mnie wyzysk, januszostwo, wykorzystywanie początkujących copywriterów tylko dlatego, że jeszcze nie znają biznesu. To nie fair.

To jest e-book głównie dla początkujących

Piszę go z myślą o ludziach, którzy zaczęli nie dalej niż rok lub dwa lata temu i popełniają szkolne błędy. Przyjmuję co chwilę teksty na Internetowe Portfolio i widzę te same problemy.

To jednak nie znaczy, że zaawansowani nie znajdą tutaj czegoś dla siebie.

No dobra, ile to kosztuje?

Pracując nad e-bookiem, stwierdziłem, że skoro to e-book głównie dla początkujących, którzy mogą średnio mieć z kasą, muszę go dać w idiotycznie niskiej cenie.

Jednocześnie Ci doświadczeni popatrzą i powiedzą: „Pf, tyle to ja biorę za 500 znaków”.

Tak niskiej, żeby nie opłacało się go nie kupować.

Tak niskiej, żeby każdy, kto go nie kupi, wyglądał tak:

crying

Ok, to ile?

37 zł.

Tak, 37 złotych.

Ile to jest 37 zł?

  • jedna mała pizza,
  • dwie czekolady w pijalni Wedla nad Motławą w Gdańsku,
  • burger wołowy w Steakowni na gdańskiej Starówce,
  • paczka chipsów i dwa czteropaki,
  • abonament na Netflixa,
  • najpodlejsza whisky z Biedronki.

To jest tak śmieszna cena, że nawet na Goodcontent można tyle zarobić.

No dobra, nieśmieszny żart. Na GC źródełko wyschło. TO jest lista zamówień w momencie, gdy piszę tę ofertę.

2023-03-02 19_50_26-Lista zamówień _ GoodContent.pl

Nie będę Ci teraz tutaj wciskał kitu, że ten e-book jest wart 158 milionów złotych, ale tylko teraz możesz go kupić w zajebiście promocyjnej cenie.

Ten e-book jest wart dokładnie tyle, ile jest warte rozwiązanie Twojego problemu.

Kolejna lekcja copywritingu 😉.

Ile wiedza z tego e-booka jest warta dla mnie?

5600 zł brutto. Tyle dostałem w Rankomacie na etacie, choć góra widełek to było 4500.

55 000 zł. Tyle zarobiłem w 2022 r. tylko ze zleceń, pracując dodatkowo na wspomnianym etacie.

Wartości, których nie liczę, to np. fakt, że w czasie pandemii nie martwiłem się o przyszłość, bo miałem świetnie płatną zdalną pracę. Jeszcze w trakcie pandemii zmieniłem ją na lepiej płatną.

Moja narzeczona nie pracuje od pandemii, a mimo to wyrabiam na nas oboje, i stać mnie na to, żeby snuć plany.

Mam w ręku fach, który jest relatywnie odporny na kryzys, bo choć firmy tną wydatki na marketing w czasie recesji, to są ludzie, którzy zawsze będą potrzebować dobrych treści.

Zasypiam w nocy spokojnie i rano wstaję wypoczęty, bo nie martwię się o jutro. W razie czego docisnę trochę mocniej, złapię kilku klientów więcej i zarobię.

Jestem w najlepszym momencie mojego życia.

Ile są dla mnie warte te wartości? Bezcenne.

Ile ta wiedza będzie warta dla Ciebie? Gdzie będziesz za rok, jeśli dzisiaj zamówisz tego e-booka? Gdzie chcesz być?

W jakim czasie ten e-book Ci się zwróci?

Ja lubię liczby, choć jestem humanistą. W metodologii DISC wyszło mi, że jestem niebieski, i lubię wszystko analizować.

extended-disc-1
Źródło grafiki: https://illustro.pl/doradztwo_personalne/extended-disc/

Jeśli wiedza z e-booka pozwoli Ci podnieść stawkę o 2 zł za 1000 znaków, to jego cena Ci się zwróci po napisaniu 18,5 k znaków.

18,5 k to jest dzień roboty. Maksymalnie dwa.

Ile w tej chwili bierzesz? Jeśli metody z e-booka zwiększą Twoją stawkę o 10%, to w jakim czasie ten zakup Ci się zwróci?

Pamiętaj, że jak już Ci się zwróci, to potem zaczyna na siebie zarabiać.

Tylko 100 sztuk w przedsprzedaży

Tutaj działa reguła ograniczoności Roberta Cialdiniego. Jeśli dostępność towaru jest ograniczona czasowo lub ilościowo, presja zakupowa jest większa.
Widzisz? Uczysz się podstaw copywritingu, już czytając tę ofertę!

2023 03 02 18 28 54 Leprzszy tekst. Czyli jak pisac lepiej zeby zarabiac wiecej Internetowe Po -

Jeśli zbiorę 50 osób, ruszam z projektem

Dlaczego 50?

Poniżej tej liczby uznam, że rynek nie chce takiego e-booka, i nie warto go robić.

Cena tego e-booka będzie tylko rosła

Jeśli przedsprzedaż dobrze pójdzie i uda mi się zrobić kampanię, to e-book będzie kosztował dwa razy więcej.

A po kampanii jego cena znowu wzrośnie i już tak zostanie.

Nie będzie wietrzenia magazynów, letnich promocji, zniżek na Black Friday, Cyber Monday, Dzień Kota albo Dzień Mierzenia Stóp (tak, jest takie święto).

To nie wszystko! Masz bonusy

#1. Dla pierwszych 10 osób – godzinna konsultacja za free!

Normalnie godzinna konsultacja u mnie chodzi od 100 zł w górę albo przy subie 50 zł na Patronite.

Ty masz to tutaj gratis! Przygotuj pytania i przez godzinę jestem Twój.

Konsultacje już zeszły, przepraszam 😥.

#2. Dzielę się zleceniami ze znajomymi

Kilka tygodni temu napisała do mnie na Messenger pewna dziewczyna z pytaniem gdzie szukać zleceń. Podała mi swoją specjalizację i informację, skąd się znamy. Pamiętałem ją z webinaru.

Jej specjalizacja to architektura wnętrz, home decor, kultura i sztuka. Widzisz? Pamiętam. Następnym razem, gdy ktoś spyta mnie o copywritera ze specjalizacją home decor, podam jej nazwisko.

Tak samo HR, nieruchomości, księgowość, medycyna, bukmacherka, finanse, sprzęt komputerowy, copywriting sprzedażowy. Znam ludzi z każdej z tych branż i jak wiem, że nie uciągnę danego zlecenia, to im oddaję.

Mogę oddać także Tobie.

#3. Dostęp do elitarnej społeczności

Jak pewnie wiesz, dość prężnie działam w branży copywriterskiej.

Mam kupę zajebistych pomysłów, które planuję zrealizować jeszcze w tym roku, a efektami tych prac będę się dzielił tylko z najbliższymi przyjaciółmi.

A najbliżsi przyjaciele to Ci, którzy najbardziej we mnie wierzą. To będzie te 100 osób, które pomogą mi wydać e-booka, kupując go w przedsprzedaży. Chcesz się znaleźć wśród nich?

Korzyści z uczestnictwa to:

  • Dostęp do nowych produktów przed wszystkimi i za cenę niedostępną dla nikogo innego.
  • Możliwość wzięcia udziału w testach nowych produktów, gdzie dostajesz e-booka lub kurs w zamian za opinię.
  • Pierwszeństwo przy podzlecaniu zleceń.
  • Dostęp do produktów, które zostaną wycofane ze sprzedaży.
  • Możliwość zadania pytania prywatnie, nieodpłatnie.

Nadal się wahasz? Wiem jakie masz wątpliwości

Wiem, bo sam je miałem, kiedy pierwszy raz sięgałem po Blika, żeby zapłacić za e-booka. Pomówmy o nich chwilę.

#1. Nie mam kasy

Doskonale Cię rozumiem. Kiedy w 2018 r. zostałem bez pracy, co chwilę miałem takie momenty. Za 37 zeta potrafiłem przeżyć cały tydzień.

W sumie nie potrafiłem. Musiałem. Nie było wyjścia.

Jeśli zatem od tego wydatku zależy to, czy będziesz mieć co jeść, czy nie, to go nie kupuj. To jest ciężka sytuacja i nie mam sumienia wyciągać ręki po czyjeś ostatnie pieniądze.

Jeżeli jednak idzie Ci nieźle, starcza na bieżące potrzeby, to pomyśl tylko, ile pieniędzy marnujesz?

Promocja w Rossmanie? Uber zamiast spaceru? Żarcie na mieście? Impreza co weekend?

Nie każę Ci rezygnować z przyjemności. Po prostu chcę Ci powiedzieć, że inwestując w siebie, będziesz mieć na te przyjemności więcej kasy.

#2. Nie znam Cię i Ci nie ufam

Jasna sprawa. Kolejny koleżka z Internetu, co robi webinary, puszcza reklamy i próbuje coś popchnąć za kasę. W dodatku sprzedaje e-booka, który nawet jeszcze nie istnieje.

Totalnie to rozumiem.

Możesz sobie jednak obadać opinie ludzi o moim poprzednim, darmowym e-booku.

Gdyby tego było mało, to masz u mnie Gwarancję Użyteczności.

Jeśli ten e-book nie spełni Twoich oczekiwań, nie nauczysz się z niego niczego nowego, a sama jego lektura nie sprawi Ci przyjemności, daj mi znać, oddam kasę bez gadania.

Mam tylko jedną prośbę. Wiesz na pewno, jak ważny w naszym fachu jest feedback. Informacja zwrotna jest na wagę złota. Gdyby doszło do sytuacji, w której faktycznie zechcesz zwrócić e-booka, daj mi znać, co mogę w nim poprawić. Jedno zdanie wystarczy.

Możemy się tak umówić?

#3. Po co płacić za wiedzę, skoro wiedza jest za darmo?

A pewnie! Zgadzam się z Tobą!

Wyrzucanie hajsu na coś, co można dostać za darmo, jest bez sensu.

Ale kupując materiały edukacyjne, nie płacisz za wiedzę 🙂. Za co w takim razie? Ano za:

  • Weryfikację

    Ktoś, kto podaje Ci wiedzę za pieniądze, najpierw ją sprawdził i ma potwierdzenie, że działa.

  • doświadczenie

    Możesz posiąść 20 lat czyjegoś doświadczenia w kilka godzin. Tyle Ci zajmie lektura książki. Rok mojego doświadczenia możesz posiąść w 52 minuty.

  • Czas

    Zebranie do kupy i przetworzenie całej tej wiedzy, to niejednokrotnie ogrom pracy. Samo znalezienie odpowiedzi na pytanie może Ci zająć kilka godzin. Tutaj wszystkie odpowiedzi masz przed oczami.

  • Pieniądze

    „Jak to płacę za pieniądze?”. To bardzo proste. Osoba, która sprzedaje Ci materiały, często posiada wiedzę z kursów, za które zapłaciła. Tak samo gdy firma zleca badania i płaci za nie kilkanaście tysięcy, Ty je kupujesz za ułamek tej kwoty.

#4. Nie wiem, czy to zadziała

Przyznam Ci tutaj rację – nikt nie wie, czy zadziała. Może porady zawarte w tym e-booku nie przyniosą radykalnej poprawy Twoim tekstom. A może przyniosą. Nie wiem.

Ale jedno wiem na pewno – jeśli nie zrobisz nic, to na 100% nic się nie zmieni.

Wayne Gretzky powiedział: „Pudłujesz 10% strzałów, których nie oddajesz„.

Nawet doświadczeni copy popełniają te błędy. I ja do nich należę.

Tak, popełniam błędy, o których mówię w e-booku, bo czasem dopada mnie leń albo samouwielbienie. Niekiedy brakuje mi czasu, żeby dobrze przysiąść nad tekstem, i oddaję półprodukt, a potem mam wyrzuty sumienia.

Doświadczeni copy skupiają się na UX-ie, psychologii, sprzedaży, marketingu, strategii, cholera wie, na czym jeszcze, i zapominają o fundamentach.

#5. A co jak zapłacę, a e-booka nie będzie?

E-book już się robi.

E-book już się robi

Jest niedokończony, ale nie rzucę go w połowie.

Dlatego m. in. robię przedsprzedaż, żeby sprawdzić, czy ludzie w ogóle go chcą.

#6. Ja o copywritingu wiem już wszystko

W takim razie czekam, aż wypuścisz pierwszy produkt. Będę pierwszy, który go kupi 🙂.

A tak serio, to nie wiem, czy ktokolwiek wie o copywritingu wszystko. Nie sądzę, żeby jedna osoba była w stanie przekopać i przyswoić całą wiedzę na ten temat. A nawet gdyby to zrobiła, to co chwilę wychodzą nowe badania i materiały. Syzyfowa praca.

Nikt nie wie wszystkiego o copywritingu. No, może oprócz copywriterów z grup na FB 😃.

#7. Jest tyle e-booków, dlaczego mam kupić od Ciebie?

Pewne zasady w copywritingu są uniwersalne.

Uczysz się podstaw, a gdy nabierzesz doświadczenia, zaczynasz dostrzegać pewne niuanse. Po kilku latach w branży masz bagaż własnych, unikatowych doświadczeń.

Ciekawy klient.

Wybitnie trudne zlecenie.

Badania i efekty.

Nikt nie ma moich doświadczeń z tego prostego względu, że nikt nie jest mną.

Dodatkowo nie namawiam Cię do zakupu mojego e-booka i olania wszystkich innych. Kupuj je wszystkie, bo w każdym jest wartość!

Prawdę mówiąc, ja skupuję praktycznie wszystkie e-booki o copywritingu, jakie są.

Z kiepskich wyciągam lekcję, żeby samemu bardziej się starać.

Z dobrych wyciągam, ile się da.

Z każdego można się czegoś nauczyć.

I zakładam się z Tobą o 37 zyla, że z mojego też się czegoś nauczysz 😉.

Zaplanowałem przedsprzedaż do 10 marca 2023. Gotowy produkt powinien powstać w ok. miesiąc.

Kliknij guzik CTA powyżej lub dodaj produkt do koszyka w sklepie, a następnie opłać.

Powinien przyjść do Ciebie automatycznie w momencie, gdy przedsprzedaż ruszy. Gdyby coś się zesrało (wiadomo, złośliwość rzeczy martwych), to wyślę Ci go ręcznie. Nie ma takiej opcji, że e-book do Ciebie nie dotrze, choćbym miał Ci go osobiście dostarczyć do rąk własnych.

Tak. Aktualnie system nie przewiduje automatycznego wystawiania faktur (pracuję nad tym), więc jeśli potrzebujesz fakturkę na NIP, wpisz go w uwagach do zamówienia, i dostaniesz fakturę na maila.