Skip to content
internetowe portfolio białe przezroczyste
  • Blog
  • Teksty autorów
  • Zasady publikacji
  • Uselettarium
  • Sklep
  • Misja
  • Kontakt
Facebook Instagram Linkedin
internetowe portfolio białe przezroczyste
132 rady dla początkujących copywriterów

132 rady dla początkujących copywriterów

25/03/202327/03/2023 27/03/2023

Ten artykuł kosztowałby 4400 zł, gdyby tylko każdy z uczestników brał po 50 zł za 1000 znaków. Niektórzy biorą więcej….

Read More 132 rady dla początkujących copywriterówContinue

164 narzędzia copywritera – sprawdź, jak możesz ułatwić sobie pracę

164 narzędzia copywritera – sprawdź, jak możesz ułatwić sobie pracę

05/09/202214/04/2023 14/04/2023

Czasy, gdy tworzenie tekstu polegało tylko na tworzeniu tekstu, minęły. Teraz arsenał copywritera składa się z szeregu programów, które mają…

Read More 164 narzędzia copywritera – sprawdź, jak możesz ułatwić sobie pracęContinue

Copywriter: co to za zawód? Definicja, historia, charakterystyka

Copywriter: co to za zawód? Definicja, historia, charakterystyka

02/09/202202/01/2023 02/01/2023

Już mając 13 lat, wiedziałem, że chcę pisać za pieniądze. Wtedy jeszcze nie wiedziałem, kim jest copywriter, co to za…

Read More Copywriter: co to za zawód? Definicja, historia, charakterystykaContinue

Jak stworzyć portfolio copywritera nawet bez zleceń?

Jak stworzyć portfolio copywritera nawet bez zleceń?

13/08/202208/02/2023 08/02/2023

Zgłoszenie na zlecenie to Twoja gadka na randce, a portfolio to wygląd. Żeby wylądować z klientem w łóżku, musisz go najpierw przekonać, że jesteś copywriterem jego marzeń.

Read More Jak stworzyć portfolio copywritera nawet bez zleceń?Continue

Praca jako copywriter: jak zacząć? Jak zostać copywriterem?

Praca jako copywriter: jak zacząć? Jak zostać copywriterem?

07/08/202203/06/2023 03/06/2023

Jak zarabiać 5 tysięcy na rękę, nie wychodząc z domu i robiąc to, co kochasz?  Jest kilka opcji. Streaming, nagrywanie…

Read More Praca jako copywriter: jak zacząć? Jak zostać copywriterem?Continue

Jak napisać opowiadanie, które wciągnie czytelnika?

Jak napisać opowiadanie, które wciągnie czytelnika?

03/06/202303/06/2023

W 2012 roku chciałem wystartować w konkursie literackim. Pierwsze szlify miałem za sobą, a konkurs był dla debiutantów, więc postanowiłem…

Read More Jak napisać opowiadanie, które wciągnie czytelnika?Continue

Copywriter – co robi? Czym się zajmuje copywriter?

Copywriter – co robi? Czym się zajmuje copywriter?

08/05/202308/05/2023

Różnica pomiędzy miernym a dobrym copywriterem jest taka, jak pomiędzy osobą, która maluje płot, a artystą malującym obraz. Płot pomaluje…

Read More Copywriter – co robi? Czym się zajmuje copywriter?Continue

Czy dobry i zły cholesterol rzeczywiście walczą ze sobą o Twoje zdrowie?

Czy dobry i zły cholesterol rzeczywiście walczą ze sobą o Twoje zdrowie?

30/04/202311/05/2023 11/05/2023

Bez cholesterolu nie moglibyśmy istnieć. Dlaczego? Nasze ciało zbudowane jest z komórek. Niewyobrażalnej liczby komórek. 30-latek o wadze 70 kg…

Read More Czy dobry i zły cholesterol rzeczywiście walczą ze sobą o Twoje zdrowie?Continue

Wpływ pracy zdalnej na zdrowie i psychikę człowieka

Wpływ pracy zdalnej na zdrowie i psychikę człowieka

14/04/202314/04/2023

Praca zdalna ma wiele zalet, jednak nieodpowiednio zorganizowana, może przyczynić się do wystąpienia szeregu negatywnych konsekwencji zarówno dla zdrowia jak…

Read More Wpływ pracy zdalnej na zdrowie i psychikę człowiekaContinue

Opinie od klientów — dlaczego warto je brać i jak to dobrze robić?

Opinie od klientów — dlaczego warto je brać i jak to dobrze robić?

14/04/202314/04/2023

Wysoka jakość usług, profesjonalna obsługa klienta i automatyzacja procesów w prowadzeniu biznesu online jeszcze nie gwarantują sukcesu. Internet zmienił zasady…

Read More Opinie od klientów — dlaczego warto je brać i jak to dobrze robić?Continue

Jak zostać copywriterem bez doświadczenia? Poradnik początkującego

Jak zostać copywriterem bez doświadczenia? Poradnik początkującego

31/03/202331/03/2023

Uważaj! W Internecie czeka na Ciebie pułapka! Przeróżni ludzie zastawiają na Ciebie swoje sidła. Wpadniesz, wydasz kasę, zostaniesz z niczym,…

Read More Jak zostać copywriterem bez doświadczenia? Poradnik początkującegoContinue

Jaka umowa dla copywritera? Umowa w copywritingu

Jaka umowa dla copywritera? Umowa w copywritingu

30/03/202330/03/2023

Dzięki uprzejmości Kuby Chmieleckiego omówiliśmy już kwestie tego, jak się rozliczać w copywritingu. Zostają do omówienia kwestie umów.  Miałem na…

Read More Jaka umowa dla copywritera? Umowa w copywritinguContinue

Czym jest bushcraft, a czym nie jest? O przebywaniu z naturą

Czym jest bushcraft, a czym nie jest? O przebywaniu z naturą

18/03/202318/03/2023

Jedziesz ze znajomymi na ognisko, a na miejscu okazuje się, że nikt nie pomyślał o podpałce. Więc robisz ją z…

Read More Czym jest bushcraft, a czym nie jest? O przebywaniu z naturąContinue

Idealny T-Shirt – jak odnaleźć jakość w morzu bawełnianych koszulek?

Idealny T-Shirt – jak odnaleźć jakość w morzu bawełnianych koszulek?

17/03/202331/03/2023 31/03/2023

Dobry jakościowo T-shirt to cichy bohater niemal każdej szafy. Występując solo nie robi wielkiego wrażenia, ale okazuje się, że tylko…

Read More Idealny T-Shirt – jak odnaleźć jakość w morzu bawełnianych koszulek?Continue

Page navigation

1 2 3 4 Next PageNext
  • Blog
  • Teksty autorów
  • Zasady publikacji
  • Uselettarium
  • Sklep
  • Misja
  • Kontakt

© 2023 Internetowe Portfolio jest częścią dbest-content.com

Polityka Prywatności | Regulamin Sprzedaży

Jedyne ciasteczka, które nie tuczą
Na pewno dobrze wiesz, że każda strona internetowa używa plików cookie. Internetowe Portfolio również. Nie napiszę tu niczego oryginalnego. Kliknij zgodę lub odmów, ewentualnie spersonalizuj ustawienia. Niezależnie od wyboru miło mi gościć Cię na tej stronie.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}
Scroll to top