Brand Voice – co to jest głos marki
Ton marki, czyli brand voice, to charakterystyczny sposób, w jaki Twoja marka komunikuje się ze światem. Wyobraź sobie, że Twoja…
Ton marki, czyli brand voice, to charakterystyczny sposób, w jaki Twoja marka komunikuje się ze światem. Wyobraź sobie, że Twoja…
Nawigacja okruszkowa, znana jako breadcrumb navigation, to element interfejsu użytkownika, który pokazuje Twoją lokalizację na stronie internetowej. Działa jak ślad,…
Co to jest Buyer Persona? Buyer Persona jest szczegółowym, semi-fikcyjnym profilem, który reprezentuje twojego idealnego klienta. Ten profil tworzysz na…
Broken links, znane także jako martwe linki, to odnośniki na stronie internetowej, które prowadzą do nieistniejących lub niedostępnych zasobów. Zamiast…
Canonical tag to fragment kodu wskazujący wyszukiwarkom preferowaną wersję strony internetowej. Użyj go, gdy masz kilka adresów URL prowadzących do…
Case study to szczegółowa analiza konkretnego przykładu w realnym świecie, pokazująca, jak rozwiązano problem lub osiągnięto sukces. Jest to forma…
Co to jest Click-Through Rate (CTR)? Click-Through Rate (CTR) to wskaźnik procentowy. Mierzy, jak często ludzie klikają Twój link, reklamę…
Co to jest citation flow? Citation Flow jest wskaźnikiem stworzonym przez firmę Majestic SEO. Mierzy potencjalną siłę rankingu adresu URL…
Co to jest click-to-open rate? To wskaźnik, który mówi ci, ilu odbiorców kliknęło w link w twojej wiadomości po tym,…
Cloaking jest techniką SEO, która pokazuje różną treść robotom wyszukiwarek i ludzkim użytkownikom. Serwer identyfikuje odwiedzającego na podstawie jego adresu…