FEP – Pełnoekranowy Odtwarzacz: Co to jest i jak go używać?
Na pewno znasz Pełnoekranowy Odtwarzacz, nawet jeśli nie używasz tej nazwy. To po prostu to, co widzisz, gdy oglądasz cały…
Na pewno znasz Pełnoekranowy Odtwarzacz, nawet jeśli nie używasz tej nazwy. To po prostu to, co widzisz, gdy oglądasz cały…
Słyszałeś o reklamie OOH? To skrót od Out-of-Home, czyli dosłownie „poza domem”. Obejmuje wszystko, co widzisz, gdy jesteś poza czterema…
Reklama Digital Out-of-Home, czyli w skrócie DOOH, to nowoczesna odsłona tradycyjnej reklamy zewnętrznej. Pomyśl o niej jak o billboardach czy…
Co to właściwie jest ten Nietradycyjny Przychód (NTR)? Wyobraź sobie, że zarabiasz na czymś, co nie wpisuje się w twój…
Zastanawiałeś się kiedyś, jak to się dzieje, że Google pokazuje ci akurat te, a nie inne strony w wynikach wyszukiwania?…
Zastanawiasz się, co właściwie mierzyć w SEO i content marketingu? Mnóstwo jest wskaźników, ale wiesz co? Większość z nich to…
Zastanawiasz się, jak często użytkownicy wracają do Twojego produktu? Chcesz wiedzieć, czy jest dla nich naprawdę przydatny? W takim razie…
Zacznijmy od wskaźnika, który pokazuje, jak często ludzie naprawdę korzystają z Twojego produktu. Mówimy o wskaźniku DAU/MAU, czyli stosunku liczby…
Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce, czyli DSA (Dynamic Search Ads), to coś w rodzaju automatycznego pilota dla kampanii Google Ads. Zamiast…
Zastanawiasz się, skąd wiedzieć, jak dobrze radzi sobie twoja strona w wyszukiwarce? Chcesz porównać się z konkurencją? W SEO mamy…