Konsultacja dla copywritera | Mentoring | 1 godzina
Copywriting – konsultacja
Zamów konsultację, która pomoże Ci odnaleźć się w copywritingu
Potrzebujesz mentora?👨🏻🏫
Chcesz o coś zapytać?🤔❓
Stoisz w miejscu lub kręcisz się w kółko w swojej copywriterskiej karierze?
Wiem po sobie, że czasem trzeba o coś spytać.
Potrzebujesz kogoś, kto jest o te kilka kroków do przodu, kto użyje swojego doświadczenia, żeby Ci pomóc.
To odróżnia ludzi bogatych od biednych.
Bogaci nie boją się pytać.
Biedni całe życie myślą, że muszą sobie dać radę sami.
Znam ludzi po kursach za 3000 zł, którzy nie wiedzą, co dalej robić.
Znam takich, którzy potrafią pisać świetne copy, ale nawet o tym nie wiedzą, i pracują za marne grosze.
Znam też patałachów, którzy piszą gorzej od Ciebie, a mimo to zarabiają więcej hajsu niż Ty.
Chcesz to zmienić? Zapisz się na konsultację.
W jej trakcie odpowiem na wszystkie pytania najlepiej, jak umiem.
➡️ Jak zacząć w copywritingu, żeby dobrze Ci poszło?
➡️ Jak zbudować solidne portfolio, nawet nie mając zleceń?
➡️ Jak zarabiać więcej kasy z copywritingu i jak podnosić swoje stawki?
➡️ Skąd brać klientów, którzy nie targują się o każdą złotówkę.
➡️ Jak pokonać syndrom oszusta i porządnie wycenić swoją pracę.
Chcesz znać odpowiedzi na te pytania?
A może dręczy Cię coś innego?
Zamów konsultację i dowiedz się, jak sobie z tym poradzić.
Im już pomogłem
Kim jestem i dlaczego Ci pomogę?
Nazywam się Daniel Bartosiewicz i piszę pieniądze
Klientom, sobie i innym copywriterom.
Czemu to robię? Czemu uczę innych copywriterów jak zarabiać więcej? Czemu hoduję sobie konkurencję?
Powiem wprost – bo mnie to już wkurwia.
Internetowi guru, którzy mówią: „Idź na Goodcontent, zarobisz”, „Pisz za 5 zł, każdy tak zaczynał” albo „Kup mój kurs, to wszystko Ci powiem”.
Klienci, którzy nie doceniają naszej pracy. „Co to jest usiąść i napisać?”. „Czemu tak drogo za literki?”. „ChatGPT napisze mi to samo, za darmo?” Drażnią mnie janusze, którzy żerują na Twojej nieświadomości.
Ja nie chcę Cię orżnąć. Chcę, żeby po konsultacji u mnie ludzie myśleli: „Najlepiej wydane pieniądze w życiu”.