Artykuł sponsorowany: Zleć publikację i zwiększ sprzedaż!
Artykuł sponsorowany to płatna forma treści marketingowej. Przybiera postać publikacji, która wyglądem i stylem przypomina materiały redakcyjne serwisu, w którym…
Artykuł sponsorowany to płatna forma treści marketingowej. Przybiera postać publikacji, która wyglądem i stylem przypomina materiały redakcyjne serwisu, w którym…
Audyt treści jest systematycznym procesem analizy i oceny materiałów opublikowanych na Twojej stronie internetowej. Zajmuje się weryfikacją jakości, spójności, przydatności…
Atrybut alt to specjalny atrybut w języku HTML. Dodajesz go do tagu , który wstawia obraz na stronę internetową. Jego…
API jest zbiorem protokołów i narzędzi, które umożliwiają różnym aplikacjom oprogramowania komunikację i wymianę danych. Działa jako pośrednik, pozwalając jednemu…
Co to jest adres ip? Adres IP (Internet Protocol) to unikalny identyfikator przypisany do każdego urządzenia połączonego z siecią komputerową….
AMP, czyli Accelerated Mobile Pages, to otwarty framework HTML. Zaprojektowano go po to, by strony internetowe ładowały się bardzo szybko….
Ahrefs jest platformą marketingową skupioną na SEO. Dostarcza zestaw narzędzi pomagających analizować strony internetowe i poprawiać ich widoczność w wyszukiwarkach….
Asystent Google to wirtualny pomocnik rozwijany przez Google. Działa na różnych urządzeniach, takich jak smartfony, głośniki czy inteligentne wyświetlacze. Używasz…
Co to jest Atrybucja? Atrybucja w marketingu to proces przypisywania udziału poszczególnym punktom kontaktu na ścieżce klienta, które doprowadziły do…
Za nami głośna, istotna zmiana w prawie komunikacji elektronicznej, która copywriterów dotyczy choćby w tym aspekcie, że piszemy maile –…