Postaw stronę pod portfolio copywritera w 1 dzień

Bez agencji, grafików, programistów i za mniej niż 100 zł w pierwszym roku. I co najlepsze – bez umiejętności programowania!

image -

80% copywriterów nie ma strony www

image 1 -

Dawałem sporo zleceń, szukałem podwykonawców dla siebie, dla znajomych i copywriterów dla klientów.

4 na 5 ma portfolio w .pdfie, Wordzie, Dysku Google, Notion albo Canvie.

I nie ma nic złego w portfolio w dowolnej formie. W końcu jakość tekstu się liczy, nie?

Ale z drugiej strony jak ktoś pracuje w marketingu internetowym i nie ma strony… wygląda to trochę nieprofesjonalnie.

Tak jak agent ubezpieczeniowy. Niby może sprzedawać ubezpieczenia, nie mając biura, ale jak ma biuro, to wygląda zupełnie inaczej.

Dlaczego copywriterzy nie mają stron?

  • sądzą, że nie potrafią,
  • obawiają się technicznych zawiłości,
  • nie mają czasu,
  • nie mają kasy,
  • mają wrażenie, że to jest strasznie drogie,
  • uważają, że to nie ma znaczenia.

To mity!

Z wszystkimi mitami rozprawiam się w tej lekcji. Przy okazji możesz sprawdzić zawartość kursu:

Tymczasem własna strona to:

  • swoboda tworzenia – piszesz, o czym chcesz,
  • portfolio z niczego – nie musisz mieć zleceń, żeby zaprezentować umiejętności,
  • biuro online dla Twojego klienta – może wejść, rozejrzeć się,
  • miejsce na informacje o Tobie – podaj kontakt, ceny, brief,
  • bardziej profesjonalny wizerunek, niż zlepek tekstów,
  • ułatwienie dla klienta,
  • sposób na wyróżnienie się – 80% copy nie ma strony!

Dlatego:

Przygotowałem bezpłatny kurs stawiania strony internetowej

Kurs jest łopatologiczny, wręcz idiotoodporny.

Nie postawisz z nim profesjonalnej strony z fajerwerkami. Ale podstawową stronę – bez problemu.

Te strony powstały z moim kursem

wojciechbilicki.pl

image 2 -

copy-pro.pl

image 3 -

świadomepodróże.pl

image 4 -

Sprawdź opinie

image 6 -
image 7 -