Oglądaj na ulubionej platformie:
O czym mówiłem?
Czy możliwe jest zrobienie portfolio copywritera bez zleceń? Czy w portfolio możesz mieć tylko teksty pisane na zlecenie?
A jeśli nie, to gdzie i jak takie wpisy zdobyć?
Jest parę patentów, na które większość początkujących copywriterów nie wpadnie. Zwłaszcza sposób 6.
Kurs samodzielnego stawiania strony www – https://internetoweportfolio.pl/portfolio-w-1-dzien-bezplatny-kurs-stawiania-strony-internetowej-pod-portfolio-copywritera/
Linkhouse – https://app.linkhouse.co/register/NDRjO
Whitepress – https://www.whitepress.pl/5jg1t
Odcinek z Elą Markowską – https://www.youtube.com/watch?v=FbTkBcQKBIA
00:00 – Intro
00:53 – Nie musisz mieć zleceń, żeby mieć portfolio
02:50 – Skąd wziąć teksty do portfolio, kiedy nie masz zleceń
02:57 – Sposób 1: Własna strona internetowa
04:33 – Sposób 2: Organizacje pozarządowe (NGO) i fundacje
06:38 – Sposób 3: po znajomych
07:42 – Sposób 4: po innych copywriterach
09:13 – Sposób 5: outreach marketing
09:52 – Sposób 6: link building
12:44 – Ile tekstów do portfolio?
13:28 – Czy pisać za darmo?
Copywriter, marketer, memiarz. Założyciel firmy DBest Content. Pierwsze samodzielne kroki w marketingu stawiał na blogu Lekcja Życia. Autor gościnny artykułów o intencji użytkownika, wyszukiwaniu słów kluczowych, i guest postingu. Pisał dla Rankomatu, PKO Ubezpieczenia, Marketu Ubezpieczeń, Surfera SEO czy Komputronika.