Oglądaj na ulubionej platformie:
O czym mówiłem?
Nie wiesz, jaką cenę powiedzieć klientowi? Ile hajsu wziąć za tekst? Jak wycenić dany projekt albo ile powiedzieć za 1000 znaków?
Przez złą wycenę tracisz kupę siana.
Poprawiając wycenę tekstów automatycznie łatwiej Ci trzymać terminy, bo bierzesz odpowiednią kasę, możesz się przyłożyć, masz mniejszą presję i, co najważniejsze, ZARABIASZ WIĘCEJ.
Ten odcinek powinien pokazać Ci kierunek.
00:00 – Start
00:57 – Wartość nie równa się cena
02:48 – Przekonania na temat hajsu
13:11 – Policz swoje koszty
17:10 – Moje zasady wyceniania pracy i tekstów
18:30 – Od czego zależy stawka za pracę copywrtiera
18:47 – Jak sprawdzić rynkowe ceny za copy
20:13 – Karta Paweł Cisek
21:47 – Karta Ewa Szejner
22:59 – Jak wycenić dane zlecenie copywriterskie
27:49 – Liczyć za znaki czy nie liczyć za znaki?
32:28 – Końcowe wnioski na temat wyceniania pracy
32:30 – Stawka godzinowa jest dla Ciebie
33:22 – Wycena przychodzi z doświadczeniem
33:37 – Nie spinaj się aż tak z wyceną pracy
34:19 – Nie psuj rynku
Szymon Negacz o propozycji wartości – https://www.youtube.com/watch?v=wAWwPOSkjos
Copywriter, marketer, memiarz. Założyciel firmy DBest Content. Pierwsze samodzielne kroki w marketingu stawiał na blogu Lekcja Życia. Autor gościnny artykułów o intencji użytkownika, wyszukiwaniu słów kluczowych, i guest postingu. Od maja 2022 autor artykułów blogowych porównywarki rankomat.pl.