Oglądaj na ulubionej platformie:
O czym rozmawialiśmy?
Czy copywriter musi pisać poprawnie?
Czy kurs copywritingu jest potrzebny, by pisać?
Czym się kierować przy wyborze kursu copywritingu?
O tym dzisiaj rozmawiałem z moją gościnią.
Mówi się o niektórych ludziach, że są słowni. Ale jest w polskim Internecie jedna osoba, która jest tekstowna. W copywritingu od 2010 roku. Autorka 2 książek o copy, z których Pierwsza, Sztuka projektowania tekstów, prawie 4 lata była liście bestsellerów Onepress. Twórczyni jednego z najpopularniejszych kursów o copywritingu w Polsce, Ewa Szczepaniak.
Rozmawialiśmy też o:
- poprawności językowej i gramatycznych nazistach,
- twórcach kursów,
- gramatycznych nazistach,
- wyróżnikach marki.
Spis treści:
00:00:00 – Start
00:01:54 – Co ostatnio Ewa napisała za pieniądze?
00:05:23 – Skąd się wzięła Ewa Szczepaniak w copywritingu?
00:16:45 – Skąd pomysł na kurs „Zostań copywriterem”?
00:32:27 – Co odróżnia kurs „Zostań copywriterem” od innych kursów copywritingu
00:46:19 – AI w copywritingu i webwritingu
00:57:07 – Nowa książka Ewy Szczepaniak
01:05:34 – Najtrudniejsze zlecenie w karierze
01:08:30 – Najgorszy klient
01:20:11 – Najważniejszy element rozwoju w karierze Ewy
01:34:34 – Ewa Szczepaniak – Tekstowni w Internecie
Ewa Szczepaniak w Internecie:
strona www – https://tekstowni.pl/
kurs „Zostań copywriterem” – https://tekstowni.pl/zc/
Instagram – https://www.instagram.com/ewa_tekstowni/
Grupa na FB – https://www.facebook.com/groups/401845366910452
bezpłatny e-book – https://tekstowni.pl/oferta-free/
Podcast – https://tekstowni.pl/podcast/
Copywriter, marketer, memiarz. Założyciel firmy DBest Content. Pierwsze samodzielne kroki w marketingu stawiał na blogu Lekcja Życia. Autor gościnny artykułów o intencji użytkownika, wyszukiwaniu słów kluczowych, i guest postingu. Od maja 2022 autor artykułów blogowych porównywarki rankomat.pl.