Oglądaj na ulubionej platformie:

O czym rozmawialiśmy?

Co powinni jeść copywriterzy?
Czy istnieje copywriting niesprzedażowy?
Czy w tekstach sprzedażowych jest piniądz?
Jak zrobić, żeby klienci na copywriting przychodzili sami?

O tym dzisiaj rozmawiałem z moją gościnią.
Zarabia słowem od 2009 r. Pracowała m. in. jako kelnerka, hostessa oraz w biurze turystycznym. Przekuwa relacje w klientów, łączy przyjaźń z biznesem. Prywatnie – filolożka polska, dietetyczka, kompletna świruska w temacie zdrowego żywienia. Mama dwójki dzieci, które nie przeszkadzają jej w pracy. Skutecznie weszła w copywriting po 3 latach przerwy zawodowej. Joanna Penza.

00:00:00 – Start
00:01:51 – Co Asia ostatnio napisała za pieniądze?
00:07:17 – Jak przekuć relację prywatną w relację biznesową?
00:09:58 – Jak się przyjaźnić i robić biznes i nie zepsuć relacji?
00:12:20 – Jak Asia weszła do copywritingu?
00:20:25 – Czego copywriterzy nie powinni jeść?
00:23:29 – Specjalizacja w treściach sprzedażowych?
00:26:41 – Najważniejsza rzecz w pisaniu sprzedażowym
00:36:08 – Copywriting i powrót na rynek, a dzieci
00:39:50 – Ulubiony sposób Asi na zdobywanie klientów
00:41:40 – Czy warto być na LinkedInie jako copywriter?
00:45:46 – Jak napisać dobrego posta na LinkedIn?
00:47:31 – Korki z copy – jakie błędy popełniają copywriterzy?
00:55:24 – Najtrudniejsze zlecenie
00:58:04 – Klient, który Asię najwięcej nauczył
00:59:25 – Jak dostać zlecenie copywriterskie od agencji?
01:05:06 – Jak dostać zlecenie copywriterskie u Asi jako podwykonawca?
01:15:26 – Największy game-changer w copywriterskiej karierze Asi?
01:18:12 – Jedna rada dla początkujących copywriterów
01:20:43 – Joanna Penza w Internecie

Asia Penza w Internecie:
→ LinkedIn – https://www.linkedin.com/in/joanna-penza/
→ Korki z copy – joanna@penza.pl

Materiały dodatkowe:
Ken Robinson TEDx: https://www.youtube.com/watch?v=iG9CE55wbtY&ab_channel=TED
Mama Psycholog Dziecięcy: https://www.instagram.com/mama_psycholog_dzieciecy/
Robert Szewczyk u mnie: https://youtu.be/g-rZRTvIplQ
Paweł Cisek o ofertach sprzedażowych: https://youtu.be/UUGg8lXPUUg
Joe Girard „Każdemu sprzedasz wszystko”: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/14987/kazdemu-sprzedasz-wszystko-co-zechcesz
Kamila Borkowicz – https://www.linkedin.com/in/kamilaborkowicz/?originalSubdomain=pl
Szkolenie Norberta Uselisa „LinkedIn od podstaw”: https://www.digitalcreatorscommunity.com/kurs/linkedin-od-podstaw
Webinary Semstorm: https://www.youtube.com/@Semstorm
„Zdaje się, że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne” – https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5017483/zdaje-sie-ze-dorota-z-marketingu-ma-dzisiaj-wolne

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *