Oglądaj na ulubionej platformie:
O czym rozmawialiśmy?
Jak negocjować stawki copywriterskie? Kiedy? I czy w ogóle warto?
A co robić, kiedy to klient chce negocjować, a Ty nie?
Stawki copywritera nie są ustalone z góry. Często są przedmiotem negocjacji, a dojście do porozumienia bywa trudne. Z jednej strony każda umowa może być negocjowana. Z drugiej – niekiedy zahacza to o podważanie naszej wartości czy autorytetu dla oszczędności. Dzisiaj jest z nami specjalistka w tej dziedzinie, certyfikowana negocjatorka i mediatorka, autorka książki „Negocjuj, kobieto!”, Ewa Szejner.
Spis treści:
1:38 – Co Ewa ostatnio napisała za pieniądze
07:42:02 – Dlaczego sztuka negocjacji jest ważna?
09:39:26 – Kiedy warto negocjować?
15:44:10 – „Bo mnie ktoś weźmie za cebulę”
18:34:12 – Przygotowanie do negocjacji
28:22:18 – Kto ma większe szanse wygrać negocjacje?
36:38:02 – Jak specjalizacja pomaga w negocjowaniu?
41:34:20 – Jak negocjować stawki copywriterskie?
47:34:05 – Co, kiedy klient chce negocjować, a ja nie chcę?
50:06:01 – Jak negocjować samemu ze sobą?
53:30:15 – Jak negocjować umowy?
01:04:07:26 – Ewa Szejner w Internecie
Odcinek z Asią Szymanowską – https://www.youtube.com/watch?v=AtqouOx85b0&t=0s
Odcinek z Konradem Lippertem – https://www.youtube.com/watch?v=VP6LLGa3Maw&t=0s
• #8 Copywriting w IT, łaziki marsjańsk…

Copywriter, marketer, memiarz. Założyciel firmy DBest Content. Pierwsze samodzielne kroki w marketingu stawiał na blogu Lekcja Życia. Autor gościnny artykułów o intencji użytkownika, wyszukiwaniu słów kluczowych, i guest postingu. Pisał dla Rankomatu, PKO Ubezpieczenia, Marketu Ubezpieczeń, Surfera SEO czy Komputronika.