Oglądaj na ulubionej platformie:
O czym rozmawialiśmy?
Z Pawłem rozmawialiśmy o:
– zaangażowaniu,
– ciężkiej pracy,
– preclach,
– copy za 3 zł za 1000 zzs,
– 12 turach poprawek w ofercie,
– symetrii informacji,
– dlaczego trzeba się brać do roboty,
– kogo wytępi AI.
0:28 – Co ostatnio Paweł napisał za pieniądze?
5:46 – Początki Pawła w copywritingu
9:50 – Dlaczego copy sprzedażowe
12:50 – Jak wyjść z przekonania, że nie można zarabiać dużo?
19:50 – Przekonywanie a przekonania
30:30 – Pisanie dla znanych osób i dużych marek osobistych
38:30 – Jak zbierać opinie od VIPów?
49:30- – Zaangażowanie w copywritingu
58:40 – Jak wycenić ofertę sprzedażową?
1:10:20 – Kiedy klient mówi „Za drogo”
1:17:00 – Czym jest Big Idea i dlaczego od tego zależy skuteczność oferty
1:24:00 – Mind Hijacking Copy
1:37:00 – Najtrudniejszy tekst
1:38:42 – Najgorszy klient
1:45:00 – Największy game-changer
1:48:25 – Jedna rada dla copywriterów
1:51:30 – Paweł Cisek w Internecie
Strona Pawła – pawelcisek.com
Brian Tracy „Psychologia sprzedaży” – https://lubimyczytac.pl/ksiazka/13640/psychologia-sprzedaży
Kim jest Paweł Cisek?
Czym jest oferta sprzedażowa?
Oferta sprzedażowa to jak list od sprzedającego do potencjalnego klienta, tłumaczący dlaczego jego produkt czy usługa jest tym, czego klient potrzebuje. To więcej niż zwykła reklama; to indywidualne zaproszenie do świata wartości, które marka oferuje.
W ofercie sprzedażowej znajdziesz informacje o produkcie, korzyści z jego używania, czasem nawet porównanie z konkurencją. Dobre oferty są jak przewodniki po rozwiązaniach problemów – pokazują, jak życie staje się łatwiejsze, lepsze, ciekawsze dzięki temu, co proponują.
Ile kosztuje oferta sprzedażowa?
Ile kosztuje oferta sprzedażowa? To jak pytać o cenę marzeń; zależy od wielu czynników. Może być darmowa, jeśli zrobisz ją sam, ale profesjonalne przygotowanie przez agencję marketingową czy freelancera może kosztować od kilkuset do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Cena zależy od złożoności projektu, długości i rodzaju oferty, doświadczenia wykonawcy i zakresu badań rynku. Inwestycja w dobrze przygotowaną ofertę może jednak znacząco zwiększyć sprzedaż, co sprawia, że jest to wydatek, który szybko się zwraca.
Copywriter, marketer, memiarz. Założyciel firmy DBest Content. Pierwsze samodzielne kroki w marketingu stawiał na blogu Lekcja Życia. Autor gościnny artykułów o intencji użytkownika, wyszukiwaniu słów kluczowych, i guest postingu. Od maja 2022 autor artykułów blogowych porównywarki rankomat.pl.