Oglądaj na ulubionej platformie:

O czym rozmawialiśmy?

Z Pawłem rozmawialiśmy o:

– zaangażowaniu,

– ciężkiej pracy,

– preclach,

– copy za 3 zł za 1000 zzs, 

– 12 turach poprawek w ofercie,

– symetrii informacji,

– dlaczego trzeba się brać do roboty,

– kogo wytępi AI.

0:28 – Co ostatnio Paweł napisał za pieniądze?

5:46 – Początki Pawła w copywritingu

9:50 – Dlaczego copy sprzedażowe

12:50 – Jak wyjść z przekonania, że nie można zarabiać dużo?

19:50 – Przekonywanie a przekonania

30:30 – Pisanie dla znanych osób i dużych marek osobistych

38:30 – Jak zbierać opinie od VIPów?

49:30- – Zaangażowanie w copywritingu

58:40 – Jak wycenić ofertę sprzedażową?

1:10:20 – Kiedy klient mówi „Za drogo”

1:17:00 – Czym jest Big Idea i dlaczego od tego zależy skuteczność oferty

1:24:00 – Mind Hijacking Copy

1:37:00 – Najtrudniejszy tekst

1:38:42 – Najgorszy klient

1:45:00 – Największy game-changer

1:48:25 – Jedna rada dla copywriterów

1:51:30 – Paweł Cisek w Internecie

Strona Pawła – pawelcisek.com

Brian Tracy „Psychologia sprzedaży” – https://lubimyczytac.pl/ksiazka/13640/psychologia-sprzedaży

Kim jest Paweł Cisek?

2024-02-07 14_46_48-start - Marketingowy Najemnik _ Paweł Cisek _ Copywriting, marketing i biznes -

Czym jest oferta sprzedażowa?

Oferta sprzedażowa to jak list od sprzedającego do potencjalnego klienta, tłumaczący dlaczego jego produkt czy usługa jest tym, czego klient potrzebuje. To więcej niż zwykła reklama; to indywidualne zaproszenie do świata wartości, które marka oferuje.

W ofercie sprzedażowej znajdziesz informacje o produkcie, korzyści z jego używania, czasem nawet porównanie z konkurencją. Dobre oferty są jak przewodniki po rozwiązaniach problemów – pokazują, jak życie staje się łatwiejsze, lepsze, ciekawsze dzięki temu, co proponują.

Ile kosztuje oferta sprzedażowa?

Ile kosztuje oferta sprzedażowa? To jak pytać o cenę marzeń; zależy od wielu czynników. Może być darmowa, jeśli zrobisz ją sam, ale profesjonalne przygotowanie przez agencję marketingową czy freelancera może kosztować od kilkuset do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych.

Czytaj też  #54. Jak robić research w copywritingu, żeby napisać dobre copy?

Cena zależy od złożoności projektu, długości i rodzaju oferty, doświadczenia wykonawcy i zakresu badań rynku. Inwestycja w dobrze przygotowaną ofertę może jednak znacząco zwiększyć sprzedaż, co sprawia, że jest to wydatek, który szybko się zwraca.

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *